Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

To blog μου

Όταν έπρεπε να επιλέξω μαθήματα στην αρχή του εξαμήνου ήθελα να έχω έστω και ένα που να min είναι μόνο θεωρητικό ώστε να μην είμαι απλά ακροατής αλλά να έχω και εγώ λόγο και να συμμετέχω ενεργά. Γι'αυτό άλλωστε επέλεξα και το μάθημα αυτό με τίτλο Ανθρωπολογία Των Ηλεκτρονικών Μέσων. Έβρισκα ιδιαίτερα ενδιαφέρον να ασχοληθώ με ένα αντικείμενο που ως τώρα είχα ελάχιστη επαφή εννοώντας το διαδίκτυο. Το ίδιο βέβαια συνεχίζω να πιστεύω ακόμη αφού είναι ένας τομέας απαραίτητος στη ζωή μας πλέον. Το μάθημα μου φαινόταν εύκολο ώσπου να μάθω μετά από μερικά μαθήματα ότι έπρεπε να φτιάξουμε το δικό μας blog στο διαδίκτυο. Τολμώ να πώ ότι αγχώθηκα και πανικοβλήθηκα πιστεύοντας ότι δεν θα τα καταφέρω και δεν θα είμαι αντάξια των απαιτήσεων του.
Σε τί διαφέρουν όμως τα blog από τα media? Σε αυτά μπορεί να εκφράζεται ο καθένας μας με όποιον τρόπο επιθυμεί ο ίδιος και όχι με την σοβαρότητα που απαιτείται στα media. Ακόμη, μπορεί να εκφέρει γνώμη για όποιο θέμα θελήσει και όχι για το θέμα που του "επιβάλλεται" όπως συμβαίνει στα media.
Αρχικά λοιπόν, συνάντησα προβλήματα απο τεχνικής άποψης που στην συνέχεια μετά από λίγη παραπάνω προσπάθεια και με βοήθεια αυτά τα προβλήματα προσπεράστηκαν. Το blog τελικά έγινε... Μα τί θα έγραφα σε αυτό? Αν και έβρισκα ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα την συζήτηση στην αίθουσα και μου γινόταν κατανοητή η αλήθεια είναι ότι στην πράξη συναντούσα προβλήματα αφού δυσκολευόμουν στην ανάρτηση των θεμάτων που γίνονταν κάθε εβδομάδα. Κάθε εμπόδιο σε καλό όμως... Με λίγη πίεση στο τέλος η ανάρτηση γινόταν. Και με την βοήθεια αυτής έμαθα περισσότερα. Όλα εκείνα που σε άλλη περίπτωση ίσως και να απεύφευγα. Έμαθα να χρησιμοποιώ με μεγαλύτερη ευκολία το διαδίκτυο, απαραίτητο άλλωστε στις μέρες μας, να εκφράζω την άποψη μου και να δέχομαι τις απόψεις άλλων. Είχα την ευκαιρία να μάθω να χρησιμοποιώ πολυμέσα στο διαδίκτυο όπως εικόνες, βίντεο ή ακόμα και ήχους. Είχα ακόμη την δυνατότητα να μάθω να ξεχωρίζω τα έγκυρα δεδομένα από την παραπληροφόρηση στο βαθμό βέβαια που είναι εφικτό. Ενώ ακόμη, είχα την ευκαιρία να ερευνώ γεγονότα της επικαιρότητας και να μην είμαι απλώς θεατής τους. Τέλος, είμαι χαρούμενη για την επικοινωνία που υπήρχε με τους συμφοιτητές μου και γνώρισα τις απόψεις ατόμων που σε άλλη περίπτωση δεν θα μπορούσα. Και που καταλήγουμε; Ότι ακόμη και αν γυρνούσε ο χρόνος πίσω ειλικρινά θα έκανα και πάλι την ίδια επιλογή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: